uav unit: Je to největší tragédie co mohlo BPzP rotu potkat,totiž aby ji velel HADRÁŘ,který nic jineho neumí a ty předpisy opravdu používá jak jemu se to hodí.
Jen malý příklad za vše:LET1-4 mluví jasně letadlo,at už i Sojku má na starosti 1hl.technik v našich případech DRAK MOTOR,tak mi prosím řekněte kde ten hňup našel takovou kravinu a na každé jedno letadlo dal rovnou 3hl.techniky???
Nejlepší by bylo kdyby na tento komentář odpověděl někdo z letiště
modrá krev: Lidi z letiště se této tragédii mohou pouze z duše smát, když rotě s leteckou technikou velí bývalí velmi špatný logista. V době jeho řízení logistiky přišel komplet Sojka k útvaru a za celou tu dobu o ní logistika „papírově“ ani počítače neví, s výjimkou několika náhradních dílů. Tzn. že se jí netýkají inventury, nic, prostě bordel. Kdyby to tak tušili na finančním úřadě …
modra duse: ehm...tak abych to objasnil...
srtruktura na letistich je nasledovna:
430 odbornost motor drak
*mechanik(nyni pouze jen u gripenu...je to necertifikovany technik-neprosel skolenim ve svedsku...drive tuto funkci zastavali zakladaci...nosi kyble z odkalenym petrolejem,davaji ke kolum spalky,doplnuji palivo atd..)
*technik(ten ma na sebe napsane letadlo a vsechno ostatni prislusenstvi krome vyzbroje a specialnich kontajneru)
*starsi technik(zastupuje velitele technickeho roje...popripade ty same povinosti jako technik...zalezi na tom jak je technicky roj postaveny)
*velitel roje (sef vetsinou minimalne 4 techniku...dokaze je v jejich nepritomnosti plnohodnotne zastoupit)
specialiste 431-438
struktura je podobna az na to ze specialista je pri praci vzdy podrizen technikovy letadla(odbornost 430)takze muze dojit k tomu...a take dochazi,ze v podstate praporcik je pri praci nadrizeny treba kapitanovi(velitel roje specialistu)