Komentář, na který odpovídáte

09. 03. 2008 - 12:08
 

modra duse: ehm...tak abych to objasnil...
srtruktura na letistich je nasledovna:
430 odbornost motor drak
*mechanik(nyni pouze jen u gripenu...je to necertifikovany technik-neprosel skolenim ve svedsku...drive tuto funkci zastavali zakladaci...nosi kyble z odkalenym petrolejem,davaji ke kolum spalky,doplnuji palivo atd..)
*technik(ten ma na sebe napsane letadlo a vsechno ostatni prislusenstvi krome vyzbroje a specialnich kontajneru)
*starsi technik(zastupuje velitele technickeho roje...popripade ty same povinosti jako technik...zalezi na tom jak je technicky roj postaveny)
*velitel roje (sef vetsinou minimalne 4 techniku...dokaze je v jejich nepritomnosti plnohodnotne zastoupit)

specialiste 431-438
struktura je podobna az na to ze specialista je pri praci vzdy podrizen technikovy letadla(odbornost 430)takze muze dojit k tomu...a take dochazi,ze v podstate praporcik je pri praci nadrizeny treba kapitanovi(velitel roje specialistu)






Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Předpisy